Z giełdy. Elizówka
            
				Podaż aut na podlubelskiej giełdzie już dawno nie była tak duża. Na placu z dostawczakami ciasno ustawionych stało prawie 70 wozów. Jak na złość, niezwykłą niespodziankę dla importerów przygotował urząd skarbowy, którego pracownicy sprawdzali każde auto z zachodnimi blachami i skrupulatnie sprawdzali, czy wystawione za szybą ceny pasowały do deklarowanej podczas odprawy wartości sprowadzonego samochodu.
Podaż aut na podlubelskiej giełdzie już dawno nie była tak duża. Na placu z dostawczakami ciasno ustawionych stało prawie 70 wozów. Jak na złość, niezwykłą niespodziankę dla importerów przygotował urząd skarbowy, którego pracownicy sprawdzali każde auto z zachodnimi blachami i skrupulatnie sprawdzali, czy wystawione za szybą ceny pasowały do deklarowanej podczas odprawy wartości sprowadzonego samochodu.
  
    
    
    
      | MB 410 2.9 D | 
      1993 / 360 | 
      furgon | 
      16,0 tys. zł | 
    
    
      | VW LT45 2.4 TD | 
      1994 / 262 | 
      furgon | 
      11,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1996 / 386 | 
      bus (9-os.) | 
      16,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 TD | 
      1996 / 280 | 
      kombi | 
      19,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 412 2.9 TD | 
      1996 / 251 | 
      furgon | 
      31,0 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 2.4 D | 
      1998 / 140 | 
      kombi | 
      9,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 108 2.2 CDI | 
      2000 / 113 | 
      furgon | 
      25,4 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.5 D | 
      2000 / 164 | 
      furgon | 
      22,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.0 TDdi | 
      2002 / 132 | 
      furgon | 
      36,0 tys. zł | 
    
    
      | Opel Vivaro 1.9 DTI | 
      2002 / 79 | 
      kombi | 
      52,0 tys. zł |