Z giełdy. Elizówka
            
				15-stopniowy mróz potrafi zniechęcić nawet najwytrwalszych bywalców giełdy. Dlatego ostatniej niedzieli w sektorze z dostawczakami zastaliśmy tylko 20 zmarzniętych samochodów i przemykających co jakiś czas przechodniów. Podaż podbijał tylko jeden z handlarzy, który za szybą swojej autolawety umieścił zdjęcia pięciu różnych dostawczaków, które w ciągu dwóch tygodni może sprowadzić na zamówienie. 
15-stopniowy mróz potrafi zniechęcić nawet najwytrwalszych bywalców giełdy. Dlatego ostatniej niedzieli w sektorze z dostawczakami zastaliśmy tylko 20 zmarzniętych samochodów i przemykających co jakiś czas przechodniów. Podaż podbijał tylko jeden z handlarzy, który za szybą swojej autolawety umieścił zdjęcia pięciu różnych dostawczaków, które w ciągu dwóch tygodni może sprowadzić na zamówienie. Wśród pozostałych ofert na palcach jednej ręki można było policzyć samochody zarejestrowane w kraju. Reszta najczęściej miała tablice niemieckie, holenderskie i jeden (MB Sprinter z 1999 roku) nietypowe - austriackie.
  
    
    
    
      | MB 310 3.0 D | 
      1988 / 460 | 
      kombi | 
      4,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 TDI | 
      1995 / 218 | 
      furgon | 
      12,8 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1996 / 241 | 
      furgon | 
      22,0 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumpy 1.9 D | 
      1998 / 143 | 
      furgon | 
      12,5 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 
      1999 / 125 | 
      skrzynia | 
      17,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1999 / 261 | 
      furgon | 
      38,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 
      2000 / 147 | 
      furgon | 
      27,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.8 dCi | 
      2001 / 201 | 
      furgon | 
      30,5 tys. zł | 
    
    
      | Renault Trafic 1.9 dCi | 
      2002 / 216 | 
      furgon | 
      29,9 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Berlingo 1.6 HDI | 
      2006 / 31 | 
      kombi | 
      31,8 tys. zł |