Z giełdy. Słomczyn
            
				Po grudniowym ożywieniu, w pierwszą niedzielę stycznia na placu był zastój. Większość giełdowiczów tylko oglądała auta i sondowała rynek. Transakcji nie zaobserwowaliśmy. Oglądających było wyraźnie mniej niż zwykle, mniej było też oferowanych na sprzedaż pojazdów. Na placu wystawiono niewiele ponad 200 aut dostawczych i około 40 ciężarówek. 
Po grudniowym ożywieniu, w pierwszą niedzielę stycznia na placu był zastój. Większość giełdowiczów tylko oglądała auta i sondowała rynek. Transakcji nie zaobserwowaliśmy. Oglądających było wyraźnie mniej niż zwykle, mniej było też oferowanych na sprzedaż pojazdów. Na placu wystawiono niewiele ponad 200 aut dostawczych i około 40 ciężarówek. Tradycyjnie najwięcej było samochodów wyprodukowanych w Niemczech i we Włoszech (Mercedes, Volkswagen i Iveco). Wyboru nie mieli amatorzy szwedzkich i japońskich ciężarówek oraz dostawczaków.
  
    
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1993 / 284 | 
      furgon | 
      13,7 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 TD | 
      1996 / 270 | 
      kombi | 
      17,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1996 / 289 | 
      furgon | 
      23,4 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TD | 
      1999 / 225 | 
      skrzynia | 
      28,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 
      2000 / 120 | 
      furgon | 
      23,8 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2001 / 190 | 
      furgon | 
      41,0 tys. zł | 
    
    
      | Opel Vivaro 1.9 DTI | 
      2002 / 112 | 
      kombi | 
      47,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T5 2.5 TDI | 
      2004 / 87 | 
      furgon | 
      54,9 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.3 TD | 
      2006 / 79 | 
      furgon | 
      58,9 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2006 / 70 | 
      furgon | 
      69,0 tys. zł |